Alle priser er inkl. moms

Ventilfjedre og Retainers

Motor monteret med hydraulisk ventilløftere kan ofte ikke klare mange omdrejninger. Her vil vi anbefale at undersøge hvor mange omdrejninger andre køre med på netop din motortype. Vi anbefaler at skifte til mekniske ventilløftere lige så snart der er en risiko for at hydrauliske ventilløftere ikke kan være med.

Ved montering af stramme fjeder skal du være sikker på at taktrem/kæde kan klare den ekstra belasning. Det kan være du skal overveje at skifte tandremme lidt oftere.

Lettere retainers gør motoren kan tage flere omdrejninger da der ikke skal så meget til at flytte hele systemet.

Vi kan skaffe Ventilfjedre og Retainers til følgende mærker, Kontakt os for at høre nærmere.

Alfa Romeo, Audi, BLMC, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda,  Hyundai, Lada, Lancia, Lotus, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Triumpf, Volvo, VW / VAG.

Filter by:

Clear All
Sort by
Audi/VAG 1.8 20V Ventilfjedre & Retainers.

Audi/VAG 1.8 20V Ventilfjedre & Retainers.

Audi/VAG 1.8 20V Ventilfjedre & Retainers.
Fra 2.375,00 (DKK)
Opel OHC 1.6 - 1.8 Ventilfjedre & Retainers

Opel OHC 1.6 - 1.8 Ventilfjedre & Retainers

Opel OHC 1.6 - 1.8 Ventilfjedre & Retainers.
Fra 1.875,00 (DKK)
VAG 2,0 TFSI BYD/BWJ/BHZ 230/240/265PS with timing belt

VAG 2,0 TFSI BYD/BWJ/BHZ 230/240/265PS with timing belt

Valve spring set for VAG 2,0 TFSI with timing belt engine code : BYD / BWJ / BHZ 230/240/265PS
4.687,50 (DKK)