Justerbart hydraulisk udrykningsleje
Kompatibel med koblinger på 184 mm og 200 mm.
TENACI’s justerbare hydrauliske udrykningsleje passer til koblinger fra Tenaci, Tilton, Ace Racing, Quartermaster, Sachs, AP Racing og flere. Det er et universalt leje med forskellige boltmønstre, der passer til de fleste gearkasser med mindre modifikationer. Justerbart i længde/højde for at passe til forskellige koblingssæt og forskellige gearkasser.
Kompatible gearkasser:
Toyota V160 gearkasse
BMW ZF gearkasse*
*Hvis du bruger ZF gearkasse, skal du fjerne ærmet, som det originale udrykningsleje glider på.
Kompatible koblinger:
215 mm
228 mm
240 mm
Boltmønstre / dimensioner:
3 bolte – midt/midt: 60×60×73 mm CC
4 bolte – 94 mm CC
4 bolte – 97 mm CC
4 bolte – 107 mm CC
Yderligere specifikationer:
Indvendig diameter på ærme: ca. 36,2 mm
Boltehuller: 6,5 mm diameter
Justerbar højde: fra 70 mm (fuldt skruet ind) til 95 mm (fuldt skruet ud)
Hvis lejet justeres til ca. 80 mm eller mere, anbefales det at bruge låsemøtrikker (se relaterede produkter nedenfor).
Tilslutninger:
Ind- og udgang på lejet er AN3 (3/8‑24) hun med konkav tætning i bunden
Kompatibelt med konvekse bremsenipler eller banjoer (tætning med pakningsskiver mod huset)
Hovedcylinder kompatibilitet:
Du kan vælge enhver passende hovedcylinder, hvis du tager hensyn til to ting:
Cylinderen skal levere tilstrækkelig væskemængde (normalt ikke et problem, da de fleste koblinger kræver lav løft).
Du skal have et pedalstop, så du undgår at presse både mod fjederen i trykpladen og lejet.
En stor cylinder (0,75") giver hårdere pedaltryk, men kortere pedalrejse før frakobling.
En lille cylinder (0,625") giver lettere pedal, men længere pedalrejse.
En mellem‑størrelse cylinder (0,7") giver en balance.
Generel info:
Dette er et universalt hydraulisk udrykningsleje. Det passer til mange gearkasser med nogle ændringer og andre med flere. Produktet gør koblingsbyggeri meget nemmere.
Vigtig note:
Da lejet passer til forskellige gearkasser og koblingscylindre, er det påkrævet med pedalstop / koblingsstop, så man ikke overkører lejet eller trykfjederen. Justering ved montering er nødvendig — gælder for alle eftermarkedskoblinger.