Dbilas

Dbilas - Karburatorens mester

I året 1968 blev virksomheden "Bilas Carburetor Technology" bragt til live, dengang i Frankfurt am Main. I løbet af en over 40-årig eksistens udviklede virksomheden sig til den markedsledende producent af TÜV-testede dobbelt karburatorsystemer.

På grund af de stigende krav til miljøbeskyttelse blev efterfølgeren til den dobbelte forgasser, det enkelte gashåndtagsinjektorsystem fra racesporten, egnet til gaderne. I løbet af modernisering blev selskabets navn ændret til "dbilas dynamisk",og i dag er det producenten af individuelle gashåndteringsinjektorsystemer og specielle indsugningsmanifolde.

For at afslutte udvalget af produkter producerer dbilas også knastaksler og alle andre ventilgearkomponenter i sig selv.

dbilas har sin egen testrigg (også til firehjulstræk), flowtest rig og udstødningsanalyselaboratorium. Udstødningsanalyselaboratoriet gør det muligt for dbilas at måle udstødningsemission i henhold til de nyeste standarder og forberede køretøjer til det tyske TÜV.

dbilas dynamic er certificeret med DIN ISO 9001-standarden, der garanterer den opretholdede høje kvalitet af de producerede dele.

dbilas producerer også små dele til bilindustrien, der er indbygget i standardkøretøjer. Dette taler også for kompetencen og erfaringen i produktionen af motorudstyr, der øger ydelsen.

Den karakteristiske del om dbilas dynamisk er, at udover god funktionalitet er der lagt stor vægt på et attraktivt design

Sorter efter

Audi/VAG 1.8 20V Ventilfjedre & Retainers.

Audi/VAG 1.8 20V Ventilfjedre & Retainers.
Fra 1.856,25 (DKK) inkl. moms

BMW 2,0 - 2,8 24V M50, M52 & M3 USA 3,2 (M52B32)

Indsugningsmanifold til BMW 2,0 - 2,8 24V M50, M52 & M3 USA 3,2 (M52B32)
4.125,00 (DKK) inkl. moms

Audi/VAG 1,8 4 Cyl. 5-Valve engine 20V - Uden retainer - LAGERSALG

1.00123.0402-62.260.001
Double spring intake / exhaust springs (12 single spring) - (16 double spring) - upper spring retainers Standard / Standard - lower retainers inlet Standard / Standard - lower retainers outlet is not necessary / is not necessary - fitting instructions: intake / exhaust Installed high 34,0 / 32,0 - Valve lift 11,0 / 13,0 - Hardness kp 72 / 115.
2.375,00 (DKK) inkl. moms 1.856,25 (DKK) inkl. moms

Audi/VAG 1,8 4 Cyl. 5-Valve engine 20V incl. retainers

62.260.002
Double spring (intake / exhaust) springs (12 single spring) - (16 double spring) - upper spring retainers Standard / Standard - lower retainers inlet Standard / Standard - lower retainers outlet is not necessary / is not necessary - fitting instructions: (intake / exhaust) Installed high 34,0 / 32,0 - Valve lift 11,0 / 13,0 - Hardness kp 72 / 115.
4.375,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel

Sports knastaksel til BMW M20 motor. Flere varianter af med forskellige grader og løftehøjde.
Fra 3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 272°

04.041.013
Applikation: Gade. 2,0 - 2,7 Duration: 272. Peak timing: 114. Valve lift: 12,0. Lift at TDC: 1,7. Valve timing: 22/70 - 70/22. Valve clearence: 20/20.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 276°

Applikation: Gade 2,5 - 2,7 Duration: 276. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,0. Valve timing: 30/66 - 66/30. Valve clearence: 25/25.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 284°

Applikation: Gade. 2,5 - 2,7 Duration: 284. Peak timing: 112. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,1. Valve timing: 30/74 - 74/30. Valve clearence: 20/20.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 290°

Applikation: Sport. Duration: 290. Peak timing: 110. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,5. Valve timing: 35/75 - 75/35. Valve clearence: 25/25.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 292°

Applikation: Sport. Duration: 292. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,8. Valve timing: 38/74 - 74/38. Valve clearence: 25/25.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 296°

Applikation: Rally. Duration: 296. Peak timing: 106. Valve lift: 12,1. Lift at TDC: 3,7. Valve timing: 42/74 - 74/42. Valve clearence: 25/25.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 304°

Applikation: Rally. Duration: 304. Peak timing: 105. Valve lift: 12,2. Lift at TDC: 3,8. Valve timing: 47/77 - 77/47. Valve clearence: 25/25. Attention! Special design, excluded from the exchange.
3.495,00 (DKK) inkl. moms

M52TU/M54 2,0-2,8L 24V - knastaksel til udstødningssiden

Performance road knastaksel til BMW M52TU/M54 motoren.
5.625,00 (DKK) inkl. moms

M54 3,0L 24V - Indsugningsknastaksel

Performance road knastaksel til BMW M54 motoren.
5.625,00 (DKK) inkl. moms

Turbo knast - M20 - 2.0-2.7L - Knastaksel 272°

Applikation: Turbo op til 750hk., Duration: 272. Peak timing: 118. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 1,2.
3.500,00 (DKK) inkl. moms

VW Golf VR6 - 2,8/2,9L -Sports knastaksel

Sports knastaksel til VR6 motor. Flere varianter af med forskellige grader og løftehøjde.
Fra 5.875,00 (DKK) inkl. moms

VW Golf VR6 - 2,8/2,9L -Sports knastaksel 276°

Applikation: Sport Duration: 276. Peak timing: 115. Valve lift: 10,6. Lift at TDC: 1,5. Valve timing: 23/73 - 73/23.
5.875,00 (DKK) inkl. moms

VW Golf VR6 - 2,8/2,9L -Sports knastaksel 284°

Applikation: Gade. Duration: 284. Peak timing: 110. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,2. Valve timing: 32/72 - 72/32.
5.875,00 (DKK) inkl. moms

M50 - 2.0-2.5-3.0L 292°/272° - TURBO 700-800 HK.

Inlet 292° / 112° / 11,8mm / 2,6mm @ TDC - Exhaust 272° / 118° / 11,5mm / 1,2mm @ TDC - Stabil tomgang ved 1200 RPM.
8.750,00 (DKK) inkl. moms

M50 - 2.0-2.5-3.0L 280°/268° - TURBO 600-700 HK.

Inlet 280° / 11,75mm. Exhaust 268° / 11,5mm
8.750,00 (DKK) inkl. moms