Coel
Coel's aktiviteter går tilbage til 2007, da de påtog sig konstruktion af deres første bil, BMW E30. Den gang var det specielle tegn på bilen farveskemaet, deres anvendte løsninger, stærk vægt på "Custom Work" og opmærksomhed på detaljer. CLM-mærket (forkortelse af navnet Coel Motorsport) blev oprettet to år senere, men så blev deres mål klart defineret - usædvanlige dele og original ift. design og funktionalitet.
Hovedantagelsen og det grundlæggende princip, som de aldrig gør undtagelser fra, er kvaliteten af det produkt, der adskiller dem fra konkurrencen, som de opnår gennem den moderne proces med at designe, fremstille og forbedre de allerede anvendte løsninger.
Enkelhed kombineret med bemærkelsesværdig design er et yderligere argument til fordel for deres løsninger.
Et af hovedprincipperne i virksomheden er, at enhver tilfreds kunde vender tilbage. De stræber efter at opretholde kontakten med deres klienter og opfordrer dem til at dele fotos og videoer med dem fra deres træninger eller konkurrencer.
Deres mål er at opbygge et fællesskab af brugere, der gennem udveksling af erfaringer og gensidig support vil opnå bedre resultater og løse problemer, der skulle kunne opstå.
De inviterer nye kunder til at drage fordel af deres tilbud, og tak for anderkendelsen til de tilbagevendende kunder.