Alle priser er inkl. moms

1.8T Upgrade turbo - 270hk. CNC Billet Wheel 6+6

Turbo til tværsliggende motor.

Lagerstatus: 1 på lager

SKU / Varenummer: 1.00159.04-F21T
5.375,00 (DKK)

Upgrade turbo - 1.8T - 270hk. CNC Billet Wheel 6+6

Denne turbolader passer på original udstødningsmanifold og downpipe. Indsugningen er 51mm. istedet for 45mm. Herfor skal der bruges anden indsugningsslange.

Turbo number:
5303-988-0052, 5303-970-0052, 53039880052, 53039700052, 53039700058, 3039700053, 5303-970-0058, 5303-970-0053
53039880058, 53039880053, 5303-988-0058, 5303-988-005353039880011, 53039880044, 5303-988-0011, 5303-988-0044
53039700011, 53039700044, 5303-970-0011, 5303-970-004453039880035, 53039880026, 5303-988-0035, 5303-988-0026

OEM number:
06A145713D, 06A145713DX, 06A145713DV, 06A145704T, 06A145713F AUQ, 06A145704S, 06A145713B, 06A145713M
06A145704L, 06A145704LX, 06A145704LV, 06A145704, 06A145703G, 06A145703A, 06A145704B, 06A145704BX,
06A145704BV, 06A145703Q, 06A145704A

Engine model:
Audi A3 1.8T (8L) 1996-2003 - 150hk AGU/ALN/ARZ
Audi A3 1.8T (8L) 1998-2000 - 180hk AQA/AJQ
Audi A3 1.8T (8L) 2000-2003 - 180hk APP/AUQ
Audi TT 1.8T (8N) 1998-1998 - 180hk AJQ/APP
Audi TT 1.8T (8N) 1999-2006 - 180hk AUM/AUQ/ARY
Audi TT 1.8T (8N) 2005-2006 - 163hk BVP
Audi TT 1.8T (8N) 2005-2006 - 190hk AUM/AUQ/ARY
Seat Ibiza III 1.8T Cupra 2004-2007 - 180hk BKV/BJX/BBU/BLZ
Seat Leon 1.8T 1998-2000 - 150hk AQA/AJQ
Seat Leon 1.8T 1999-2005 - 180hk JAE/AWP/AUM/AWU/AWV/BKF/BNU
Seat Toledo II 1.8T 2003-2004 - 180hk JAE/AWP/AUM/AWU/AWV/BKF/BNU
Skoda Octavia I 1.8T 1997-2000 - 150hk AGU
Volkswagen Beetle 1.8T 1999-2000 - 150hk AVC/APH/AGU
Volkswagen Beetle 1.8T 2002-2005 - 180hk JAE/AWP/AUM/AWU/AWV/BKF/BNU
Volkswagen Bora 1.8T 2000-2005 - 150hk AVC/APH/AGU
Volkswagen Golf IV 1.8T 1997-1997 - 150hk AQA
Volkswagen Golf IV 1.8T 1998-1998 - 150hk AGU
Vokswagen Golf IV 1.8T 1997-1998 - 150hk AGU
Volkswagen Golf IV 1.8T 2000 - 180hk JAE/AWP/AUM/AWU/AWV/BKF/BNU
Volkswagen Golf IV 1.8T 2000-? - 150hk ARZ
Volkswagen Polo IV GTI Cup Edition 2006-2010 - 180hk BBU

2" inlet - Stor indsugning

Vi har vist hvordan vores intake pipe kan monteres.
Vælger du at gå den vej med blå+sort, så skal du være opmærksom på, at du ikke kan få fuld effekt ud af turboen, da den bliver indsnævret. Man skal dog skære et stykke af intake pipen, og spænde sammen med vores 1.75"-2" reduktion

Vælger du derimod at gå med sort+sort, skal skære intake pipen af længere oppe, og dermed skal du finde et alternativ til slangestudsen. Du kan få fuld effekt ud af denne mulighed, da du ikke laver nogen indsnævring på indsugningen.